افسران سایبری

 

خداوند ان شاالله این شهید را با پیغمبر محشور کند. من حقیقتا نمی دانم چطور می شود انسان احساساتش را در یک چنین مواقعی بیان و تعبیر کند؟ چون در دل انسان یک جور احساس نیست. در حادثه ی شهادتی مثل شهادت این شهید عزیز چندین احساس با هم هست. یکی احساس غم و تاسف است از نداشتن کسی مثل سید مرتضی آوینی. اما چندین احساس دیگرهم با این همراه است که تفکیک آنها از همدیگر و باز شناسی هریک و بیان کردن آنها کار بسیار مشکلی است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : افسران سایبری

حید خضاب:اخلاص، تقوا، شجاعت، صداقت، ولایتمداری محض و تخصص بسیار بالا در امور نظامی از خصایص شهید صیاد شیرازی بود و همین امر موجب می شد که ایشان در نظر ولی فقیه (چه حضرت امام رضوان الله علیه و چه حضرت آقا) جایگاه ممتازی داشته باشد.



ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: دل‌ها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید. این رسانه‌هاى اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند و بد بگویند...
 



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 6
بازدید کل : 12937
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1