افسران سایبری

 

عضو خبرگان رهبري، موفقيت در مسئوليت را مرهون رشد انسان دانست و افزود: رشد ما در دو جهت است؛ يکي اين‌که دين را بهتر بشناسيم و دوم اين‌که بيشتر به دستورات آن عمل کنيم


ادامه مطلب ...

 

اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیل (NUIS) تبدیل به یک شریک قدرتمند و تمام وقت در تلاش های رژیم صهیونیسمی برای تبلیغات اینترنتی شده است این اتحادیه همچنین با آژانس های یهودی اسرائیلی نیز همکاری شدیدی دارد



ادامه مطلب ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : افسران سایبری

رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

لا سَهَرَ إلاّ في ثلاثٍ :مُتَهَجِّدٍ بالقرآنِ ، وفي طَلَبِ العِلمِ ، أو عَروسٍ تُهدى إلى زَوجِها .



ادامه مطلب ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

عنه عليه‏السلام :

مَن تَطَهَّرَ ثُمّ أوى إلى فِراشِهِ ، باتَ وفِراشُهُ كمَسجِدِهِ ، فإن ذَكرَ أ نّهُ على غَيرِ وُضوءٍ فلْيَتَيمَّمْ مِن دِثارِهِ كائنا ما كانَ ، فإن فَعَلَ ذلكَ لَم يَزَلْ في الصَّلاةِ وذِكرِ اللّه عز و جل .



ادامه مطلب ...

 

سر انجام استراتژی جدید نظامی آمریکا که بر کاهش نیروهای زمینی استوار است رونمایی شد، نکته مهم در این استراتژی تمرکز بر ایران و تنگه هرمز و چین و دریای چین جنوبی است ، جایی که تحلیل گران وقوع جنگ سوم جهانی را بسیار محتمل می دانند


ادامه مطلب ...

 

بر اساس تازه ترین گزارش امنیتی موسسه ترندمیکرو، سال 2012 سال خرابکاری های اینترنتی پیچیده تر و همین طور عرضه بدافزارهای مخرب تر خواهد بود.

 



ادامه مطلب ...

وزارت دفاع انگلستان به منظور آموزش بهتر سربازان خود نسل جدید فناوری‌هایی را به کار می‌گیرد که این فناوری‌ها در اصل بر پایه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند



ادامه مطلب ...

 

حکمتی جاسوس سازمان سیا،که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده مشاور شرکت بازی سازی ضد اسلامی کوماوار بوده است.

 



ادامه مطلب ...

در پی سخنان معاون رئیس‌جمهور ایران درباره رزمایش اخیر در تنگه هرمز و امکان اقدام ایران مبنی بر جلوگیری از صادرات نفتی توسط این منطقه، رسانه‌های جهان با پوشش گسترده این خبر آن را در صدر اخبار خود منتشر کردند.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 1:56 ::  نويسنده : افسران سایبری

سایت آی کلاب در مطلبی به بررسی چگونگی هک شدن هواپیمای جاسوسی RQ-170  پرداخت. این سایت نوشت:



ادامه مطلب ...
شنبه 10 دی 1390برچسب:, :: 1:51 ::  نويسنده : افسران سایبری

رئیس سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت دفاعی جامع کشورمان در فضای سایبری و اعلام کاهش آسیب پذیریها در زمینه هسته‌ای به کمترین حد تصریح کرد حمله سایبری به زیرساخت ها مانند تجاوز به خاک یک کشور است که متناسب با آن تهدید پاسخ خواهیم داد.



ادامه مطلب ...

پهپاد آمریکایی RQ-170 که تا چند هفته پیش یکی از بزرگترین رازهای جهان هوانوردی بود و بسیاری نیز حتی نام آن را نمی دانستند، بعد از به زیر کشیده شدن توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به یکی از معروفترین نام ها در جهان بدل شد؛پرنده ای که به غیر از چند تصویر و چند خط توضیح مبهم درباره آن مطلبی در فضای مجازی وجود نداشت ، امروز به سوژه اول بسیاری از مجلات و پایگاه های اینترنتی تبدیل شده است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:, :: 1:20 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

هر سرگرمی و هنری بدون شک نیاز به رقابت دارد، رقابتی که افراد با تجربه در آن جمع شده و بهترین را انتخاب کنند. بازی های رایانه ای نیز سال هاست توسط مراجع مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرند.

برترین بازی های سال 2011


 



ادامه مطلب ...

 

اگر در کل دنیای گیم، بازی‌های اشاره کلیک و بازی‌های ورزشی و رانندگی را کنار بگذاریم، به یک عنصر مشترک در اکثر بازی‌های باقی‌مانده می‌رسیم: دشمن!


 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 7 دی 1390برچسب:, :: 9:57 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

با وجود گذشت چند روز از شکار پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران، هر روز ابعاد جدیدی از اهمیت این شکار بزرگ روشن می‌شود، به‌طوري که یک نشریه فرانسوی فاش کرد نه تنها فرانسه بلکه هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا نیز فناوری این پهپاد و حتی مدل‌های پایین‌تر و نزدیک‎تر به آن را در اختیار ندارند و بر این اساس از نامزدهای آینده ریاست جمهوری در فرانسه خواست تا رسیدن به این فناوری را جزو یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.



ادامه مطلب ...
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 11:53 ::  نويسنده : افسران سایبری

به گزارش افسران سایبری به نقل از پایگاه اینترنتی «آرماگدون» ،فیلم سینمایی «۳۳ روز» به کارگردانی "جمال شورجه" در حال اکران در سینماهای کشور است؛ فیلمی که بنا بر رخدادهای مستند و واقعي تهاجم ۳۳ روزه رژيم ‌صهيونيستي به لبنان در سال ۱۳۸۵ ساخته ‌شد.



ادامه مطلب ...

 

مسعود سجودی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس گفت: بسیاری از دعاوی مربوط به حوزه‌ سوء استفاده از اطلاعات شخصی افراد، ناشی از عدم آگاهی کاربران در نگهداری و حفظ اطلاعاتشان است و این امر موجب شده تا سودجویان و فرصت طلبان از این عدم آگاهی افراد سوء استفاده کرده و اتفاقات ناگواری را رقم بزنند.



 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 6 دی 1390برچسب:, :: 11:36 ::  نويسنده : افسران سایبری

رئیس سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران با تشریح ظرفیت دفاعی جامع کشورمان در فضای سایبری و اعلام کاهش آسیب پذیریها در زمینه هسته‌ای به کمترین حد تصریح کرد حمله سایبری به زیرساخت ها مانند تجاوز به خاک یک کشور است که متناسب با آن تهدید پاسخ خواهیم داد.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 11:40 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

امکانِ ازدواج هم‌جن.سان در بازی "طومار پیشینیان: اسکایریم (The Elder Scrolls V: Skyrim)" فراهم شد.

به گزارش افسران سایبری به نقل از مشرق، طی خبری که "پتز هاینس(Pete Hines)" مدیر روابط عمومی استودیو بتسدا(Bethesda) آن را اعلام کرد، در بازی طومار پیشینیان: اسکایریم بازی‌باز آزادی ازدواج با هرکسی را خواهد داشت.


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 5 دی 1390برچسب:, :: 1:55 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

دو عنوان شوتر اول شخص و بسیار پر سر و صدای سال ۲۰۱۱،بالاخره نبردشان به پایان رسید و در مراسم VGA 2011 بود که عنوان Call Of Duty:Modern Warfare 3 رسما بهترین شوتر سال معرفی شد.


 



ادامه مطلب ...

 

"ایران با طراحی بازی کامپیوتری" حمله به تل آویو"، به بازی رایانه ای"بتلفید 3"  آمریکا پاسخ داد" تیتر روزنامه اسرائیلی معاریو در شماره دیروز جمعه این روزنامه است.


 



ادامه مطلب ...

 

زی سازان ایرانی در پاسخ به بازی رایانه‌ایی «بتلفیلد ۳» بازی «حمله به تل آویو» را با حمایت بیناد ملی بازی‌های رایانه‌ایی می‌سازند.

 



ادامه مطلب ...

 

بازی رایانه‌ای «سقوط دیکتاتور» نخستین بازی رایانه‌ای از سقوط دیکتاتور مصر است که توسط شرکت «جود نیوز فورمی» و با الهام از انقلاب‌ها در کشورهای عربی ساخته شده است.


 



ادامه مطلب ...

 

نسخه‌های انگلیسی، عربی و ترکی استانبولی بازی رایانه‌ای «حمله به کاروان آزادی» همزمان با پنجمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در غرفه سازمان بسیج دانش‌آموزی رونمایی می‌شود.


 



ادامه مطلب ...

 

پلیس اینترپل ایران با صدور اعلان رسمی علیه دو تن از مقامات سابق آمریکا که در جلسه رسمی کنگره آمریکا با تحریک نمایندگان کنگره، ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را توصیه کرده بودند، خواستار پیگیری این دو تن توسط پلیس بین­الملل شده است.


 



ادامه مطلب ...

بی بی سی درواکنش به اقدام ایران در طراحی یک بازی رایانه ای نوشت: «گیم سازان ایرانی می خواهند به تلافی نمایش خیالی حمله نیروهای آمریکایی به ایران، یک بازی رایانه ای بسازند.»
 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 1 دی 1390برچسب:, :: 11:35 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

حکمتی جاسوس سازمان سیا،که توسط وزارت اطلاعات دستگیر و اولین فیلم اعترافاتش دیشب (یکشنبه. 27 آذر) از صدا و سیما پخش شد مشاور شرکت بازی سازی ضد اسلامی کوماوار بوده است.

 کیت هالپر، مدیر شرکت کوما ریالتی گیمز قبلا در گفتگویی با بخش فارسی بی بی سی گفته بود.
"ما تلاش می کنیم که به عنوان یک رسانه تصویری همزمان با اخبار پیش برویم. وقتی مخاطب هرروزه اخباری را در تلویزیون یا روزنامه ها می بیند این یک فرصت استثنایی برای ما است که ما هم تعامل او را با یک بازی درباره همان موضوع جلب کنیم."

خوب کوماوار منتظریم : عنوان بازی جدید چیه ؟

البته احتمالا این بار هم مثل بازی نجات گرونگانهای آمریکایی شما آنچه را واقعا روی داد  بازی نخواهید کرد بلکه انچه را قرار بود روی بدهد.

تکمیلی : سه قسمت از بازیهای این شرکت علیه ایران بوده است. بازی های نجات گروگانها و بازی حمله به تاسیسات اتمی ایران ( Iran Hostage Rescue Mission 1و 2 و Assault on Iran )


 



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 14
بازدید کل : 12945
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1