افسران سایبری
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : افسران سایبری

شبکه‎‎های زیادی این‎روز‎ها با حمایت سرویس‎‎های جاسوسی «سیا»، «MI6» و «موساد» وجود دارند که هر روز بر تعدادشان افزوده می‎شود و به شکلی قارچ‎گونه به زبان‎‎های مختلف در حال تکثیر و مشغول اختلاف‎افکنی در جهان اسلام هستند.



ادامه مطلب ...

همسر طلبه سیرجانی، روحانی معترض به زمین خواری در سیرجان که بارها از سوی قوه قضائیه دستگیر شده بود و اکنون در اوین به سر میبرد، در پیامی به همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی به سکوت در برابر فریاد عدالت خواهانه علیرضا جهانشاهی معترض شده است.



ادامه مطلب ...

 

در فاصله 5 ماه مانده تا برگزاري انتخابات يازدهم رياست جمهوري در خرداد 1392، ده نامزد ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند.

به گزارش افسران سایبری؛ متكي، لاريجاني، عارف، رضايي، ولايتي، مشايي، حداد عادل، قاليباف، پورمحمدي و مهرعليزاده از جمله  كانديداهايي هستند كه ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

پایگاه اطلاع رسانی «استراتژیک آنالیز» در مقاله‌ای به قلم «علی شهاب»‌ تلاش می‌کند به حقایق نهفته در پس پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا» بپردازد و به این سوال پاسخ دهد که چرا برخی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری منطقه‌ای اخبار منتشره توسط این پایگاه را به محض انتشار ترجمه و استفاده و به این اطلاعات به عنوان اطلاعات دست اول نگاه می‌کنند که باید چشم بسته از آنها استفاده کرد و به آنها استناد جست و در مصداقیت و اعتبار آنها لحظه‌ای به خود تردید راه نداد و هیچ ابا یا واهمه‌ای از این نداشته باشیم که ذکر کنیم، این پایگاه اطلاع رسانی به نوعی با سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده و از جمله پایگاه‌های مقرب و نزدیک به این سرویس‌ها است.



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 12952
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1