افسران سایبری
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : افسران سایبری

با اعلام ممنوعیت استفاده از پست ‌الکترونیک خارجی در مراودات بانکی، پست ‌الکترونیک چاپار شورای عالی اطلاع رسانی، به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه پست ‌الکترونیک داخلی معرفی شد.سعید سالاریان قائم‌مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی، سرویس پست‌الکترونیک چاپار را به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار دانست که تحت عنوان ChMail (سی_اچ_میل) اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و با ارائه سرعت دسترسی بالا و بدون نیاز به احراز رسمی هویت افراد، بیش از 20 هزار مشترک را در عرض دو ماه به عضویت خود درآورده است.

 

                                            



ادامه مطلب ...

 

همراهی شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب با بی بی سی در حمایت از شاهین نجفی! + فیلم

به گزارش «افسران سايبري» به نقل از جام نیوز، بعد از آنکه شبکه "بی بی سی فارسی" (BBCPersian) فردای انتشار حکم ارتداد «شاهین نجفی» به گفتگو با این خواننده بی شرم و حمایت از وی پرداخت، سایر شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اسلام ستیز هم به پیروی از بی بی سی از او حمایت کرده و آنتن خود را به وی اختصاص دادند. به این ترتیب، بی بی سی این بار نیز سردمدار حمایت از دشمنان دین و کشور شد.
 



ادامه مطلب ...

حضرت علي‌بن موسي الرضا(ع) از خاندان پاكان عالم است كه در ميهن ما سالها زيسته‌اند و در كشور ما به شهادت رسيدند، امامي كه با اشراف بر علم زمان خود جلسات زيادي را براي توجيه منتقدان خود مي‌گذاشتند اما شايد اين سوال براي برخي به وجود آيد كه " اگر امام رضا (ع) علم غيب داشتند، چرا آن انگور زهرآلود را خوردند؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 2:3 ::  نويسنده : افسران سایبری

به گزارش افسران سایبری به نقل از تابناک  نوشت:یک شارژ 2 یا 5 هزار تومانی. این تمام دستاورد کاسبی جدید است برای روسپیان اینترنتی. کارشان شده از صبح تا شب پای اینترنت نشستن و دنبال مشتری گشتن. از هر راهی هم استفاده می‌کنند. مسنجر یاهو یا فیس‌بوک. برایشان فرقی ندارد کجا هستند. برایشان شارژهای تلفن همراه مهم است و مشتریان پر و پا قرص. جستجویی کوتاه در لابه‌لای شبکه‌های مجازی یا اتاق‌های مسنجر خیلی از آنها را نشان می‌دهد. بعضی‌هاشان واقعاً روسپی‌اند و بعضی‌هاشان هم به دنبال دزدی اینترنت.



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 19
بازدید کل : 12950
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1