افسران سایبری
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : افسران سایبری

حمید داودآبادی، در کتاب جدید خود با عنوان "سید عزیز"، که به گفت وگوهای اختصاصی او با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، و شرح زندگی و ناگفته‌های او پرداخته است که در اینجا به بخشی از آن اشاره شده است:

وقتی از او درباره‌ی این که طی دوران مبارزاتش بازداشت شده یا نه، سوال کردم، با این پاسخ جالب روبه‌رو شدم:

"ممکن است بسیار عادی بنماید اگر بگویم که من در شرایط سختی از عراق فرار کردم. در "نبرد اقلیم التفّاح" هم در محاصره قرار گرفته‌ام، اما در هیچ جایی بازداشت نشده‌ام، جز یک‌جا که اگر بگویم شگفت‌زده می‌شوید؛ ایران! آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

 

بنا به گزارشی که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کند ساختن روند توسعه برنامه هسته‌ای ایران، دستور حملات سایبری استاکس‌نت به ایران را صادر کرده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : افسران سایبری

از همان روز كه تاسيسات هسته اي بوشهر هدف ويروس "استاكس نت" قرار گرفت، مشخص شد كه در جنگ ما و غربي ها ديگر خون ريزي و كشتار گسترده جايي ندارد. ديگر ضرب المثل مشهور "شمشيرها از رو بسته شده"، معناي خود را از دست داده و در پس خنده هاي ديپلمات ها اتفاقاتي روي مي دهد كه ضرر و زيان آن بسي سهمگين تر از جنگ هاي "عهد قديم" است.تب و تاب ويروس استاكس نت كه خوابيد آرام آرام اين باور در برخي محافل به وجود آمد كه ايران بسيار بيش از حد و اندازه هاي يك ويروس مي تواند در معرض خطر حملات سايبري باشد. حملاتي با دايره وسعت نيروگاههاي برق و هسته اي گرفته تا منابع گاز، بانك ها و...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : افسران سایبری

کارشناسان ایرانی یک برنامه آنتی‌ویروس برای مقابله با ویروس جاسوسی شعله ساختند.این برنامه را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:37 ::  نويسنده : افسران سایبری

به گزارش افسران سايبري  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الف، مدیر اصلی این صفحه مستهجن موسوم به "دروازه جهنم" در طی یک سال اخیر در تله ماموران سایبری سپاه مازندران قرار داشته است و تمامی فعالیت‌های این گروه با مدیریت این شخص(مدیر اصلی صفحه مستهجن موسوم به "دروازه جهنم") در فضای مجازی در یکی از شهرهای استان تحت نظر چشم‌های تیزبین سربازان سایبری و گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای مازندران بوده است.



ادامه مطلب ...

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 16
بازدید ماه : 28
بازدید کل : 12966
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1