افسران سایبری
پنج شنبه 14 آذر 1392برچسب:, :: 16:30 ::  نويسنده : افسران سایبری

همين كه سيد خشت بالاي سر را برداشت ديدند افتاد؛ زير بغلش را گرفتند؛ هي مي‌گفت: «اي واي بر من.. واي بر من.. به ما گفته بودند يزيد لعنةالله عليه، زن غسّاله و كفن فرستاده ولي اکنون فهميدم دروغ بوده، چون دختر با پيراهن خودش دفن شده..»



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 17:22 ::  نويسنده : افسران سایبری

مدیر عامل یک شرکت اینترنتی با انتقاد از قیمت پهنای باند یادآور شد: قیمت پهنای باند در ایران چند برابر کشورهای دیگر است و درچنین شرایطی نه تنها دیتاسنترها قادر به فعالیت نیستند بلکه سایت‌های مطرح نیز به دلیل این هزینه‌های بالا مجبور به مهاجرت معکوس خواهند شد.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 17:12 ::  نويسنده : افسران سایبری

از مسئولین عزیز و مردم حزب‌الهی می‌خواهم كه در مقابل آن افرادی كه نتوانستند از طریق عقیده، مردم را از انقلاب دور و منحرف كنند و الان در كشور دست به مبارزه دیگری از طریق اشاعه فساد و فحشا و بی‌حجابی زده‌اند در مقابل آنها ایستادگی كنید و با جدیت هر چه تمام تر جلو این فسادها را بگیرید.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 13 اسفند 1391برچسب:, :: 17:10 ::  نويسنده : افسران سایبری

در بین نوافع، نماز شب از فضیلت بیشتری برخوردار است و در قرآن درباره آن تأکید و سفارش بسیار شده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, :: 1:16 ::  نويسنده : افسران سایبری

شبکه‎‎های زیادی این‎روز‎ها با حمایت سرویس‎‎های جاسوسی «سیا»، «MI6» و «موساد» وجود دارند که هر روز بر تعدادشان افزوده می‎شود و به شکلی قارچ‎گونه به زبان‎‎های مختلف در حال تکثیر و مشغول اختلاف‎افکنی در جهان اسلام هستند.



ادامه مطلب ...

همسر طلبه سیرجانی، روحانی معترض به زمین خواری در سیرجان که بارها از سوی قوه قضائیه دستگیر شده بود و اکنون در اوین به سر میبرد، در پیامی به همایش بزرگداشت شهید نواب صفوی به سکوت در برابر فریاد عدالت خواهانه علیرضا جهانشاهی معترض شده است.



ادامه مطلب ...

 

در فاصله 5 ماه مانده تا برگزاري انتخابات يازدهم رياست جمهوري در خرداد 1392، ده نامزد ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند.

به گزارش افسران سایبری؛ متكي، لاريجاني، عارف، رضايي، ولايتي، مشايي، حداد عادل، قاليباف، پورمحمدي و مهرعليزاده از جمله  كانديداهايي هستند كه ستادهاي انتخاباتي خود را تشكيل داده اند.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 1 بهمن 1391برچسب:, :: 2:50 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

پایگاه اطلاع رسانی «استراتژیک آنالیز» در مقاله‌ای به قلم «علی شهاب»‌ تلاش می‌کند به حقایق نهفته در پس پایگاه خبری صهیونیستی «دبکا» بپردازد و به این سوال پاسخ دهد که چرا برخی رسانه‌ها و پایگاه‌های خبری منطقه‌ای اخبار منتشره توسط این پایگاه را به محض انتشار ترجمه و استفاده و به این اطلاعات به عنوان اطلاعات دست اول نگاه می‌کنند که باید چشم بسته از آنها استفاده کرد و به آنها استناد جست و در مصداقیت و اعتبار آنها لحظه‌ای به خود تردید راه نداد و هیچ ابا یا واهمه‌ای از این نداشته باشیم که ذکر کنیم، این پایگاه اطلاع رسانی به نوعی با سرویس‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در ارتباط بوده و از جمله پایگاه‌های مقرب و نزدیک به این سرویس‌ها است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 25 خرداد 1391برچسب:, :: 1:50 ::  نويسنده : افسران سایبری

حمید داودآبادی، در کتاب جدید خود با عنوان "سید عزیز"، که به گفت وگوهای اختصاصی او با سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، و شرح زندگی و ناگفته‌های او پرداخته است که در اینجا به بخشی از آن اشاره شده است:

وقتی از او درباره‌ی این که طی دوران مبارزاتش بازداشت شده یا نه، سوال کردم، با این پاسخ جالب روبه‌رو شدم:

"ممکن است بسیار عادی بنماید اگر بگویم که من در شرایط سختی از عراق فرار کردم. در "نبرد اقلیم التفّاح" هم در محاصره قرار گرفته‌ام، اما در هیچ جایی بازداشت نشده‌ام، جز یک‌جا که اگر بگویم شگفت‌زده می‌شوید؛ ایران! آن هم بعد از پیروزی انقلاب و در جمهوری اسلامی!



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 18 خرداد 1391برچسب:, :: 1:15 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

 

بنا به گزارشی که نیویورک‌تایمز منتشر کرده است، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در تلاش برای کند ساختن روند توسعه برنامه هسته‌ای ایران، دستور حملات سایبری استاکس‌نت به ایران را صادر کرده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:51 ::  نويسنده : افسران سایبری

از همان روز كه تاسيسات هسته اي بوشهر هدف ويروس "استاكس نت" قرار گرفت، مشخص شد كه در جنگ ما و غربي ها ديگر خون ريزي و كشتار گسترده جايي ندارد. ديگر ضرب المثل مشهور "شمشيرها از رو بسته شده"، معناي خود را از دست داده و در پس خنده هاي ديپلمات ها اتفاقاتي روي مي دهد كه ضرر و زيان آن بسي سهمگين تر از جنگ هاي "عهد قديم" است.تب و تاب ويروس استاكس نت كه خوابيد آرام آرام اين باور در برخي محافل به وجود آمد كه ايران بسيار بيش از حد و اندازه هاي يك ويروس مي تواند در معرض خطر حملات سايبري باشد. حملاتي با دايره وسعت نيروگاههاي برق و هسته اي گرفته تا منابع گاز، بانك ها و...



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:46 ::  نويسنده : افسران سایبری

کارشناسان ایرانی یک برنامه آنتی‌ویروس برای مقابله با ویروس جاسوسی شعله ساختند.این برنامه را می توانید در ادامه مطلب دانلود نمایید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 10 خرداد 1391برچسب:, :: 17:37 ::  نويسنده : افسران سایبری

به گزارش افسران سايبري  به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الف، مدیر اصلی این صفحه مستهجن موسوم به "دروازه جهنم" در طی یک سال اخیر در تله ماموران سایبری سپاه مازندران قرار داشته است و تمامی فعالیت‌های این گروه با مدیریت این شخص(مدیر اصلی صفحه مستهجن موسوم به "دروازه جهنم") در فضای مجازی در یکی از شهرهای استان تحت نظر چشم‌های تیزبین سربازان سایبری و گمنام امام زمان(عج) در سپاه کربلای مازندران بوده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 13:37 ::  نويسنده : افسران سایبری

با اعلام ممنوعیت استفاده از پست ‌الکترونیک خارجی در مراودات بانکی، پست ‌الکترونیک چاپار شورای عالی اطلاع رسانی، به عنوان یکی از سرویس‌دهندگان رسمی کشور در حوزه پست ‌الکترونیک داخلی معرفی شد.سعید سالاریان قائم‌مقام دبیر شورای عالی اطلاع‌رسانی، سرویس پست‌الکترونیک چاپار را به عنوان یکی از محصولات مجموعه سرویس‌های چاپار دانست که تحت عنوان ChMail (سی_اچ_میل) اواسط اسفندماه سال گذشته آغاز به کار کرد و با ارائه سرعت دسترسی بالا و بدون نیاز به احراز رسمی هویت افراد، بیش از 20 هزار مشترک را در عرض دو ماه به عضویت خود درآورده است.

 

                                            



ادامه مطلب ...

 

همراهی شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب با بی بی سی در حمایت از شاهین نجفی! + فیلم

به گزارش «افسران سايبري» به نقل از جام نیوز، بعد از آنکه شبکه "بی بی سی فارسی" (BBCPersian) فردای انتشار حکم ارتداد «شاهین نجفی» به گفتگو با این خواننده بی شرم و حمایت از وی پرداخت، سایر شبکه های ماهواره ای ضدانقلاب و اسلام ستیز هم به پیروی از بی بی سی از او حمایت کرده و آنتن خود را به وی اختصاص دادند. به این ترتیب، بی بی سی این بار نیز سردمدار حمایت از دشمنان دین و کشور شد.
 



ادامه مطلب ...

حضرت علي‌بن موسي الرضا(ع) از خاندان پاكان عالم است كه در ميهن ما سالها زيسته‌اند و در كشور ما به شهادت رسيدند، امامي كه با اشراف بر علم زمان خود جلسات زيادي را براي توجيه منتقدان خود مي‌گذاشتند اما شايد اين سوال براي برخي به وجود آيد كه " اگر امام رضا (ع) علم غيب داشتند، چرا آن انگور زهرآلود را خوردند؟



ادامه مطلب ...
یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 2:3 ::  نويسنده : افسران سایبری

به گزارش افسران سایبری به نقل از تابناک  نوشت:یک شارژ 2 یا 5 هزار تومانی. این تمام دستاورد کاسبی جدید است برای روسپیان اینترنتی. کارشان شده از صبح تا شب پای اینترنت نشستن و دنبال مشتری گشتن. از هر راهی هم استفاده می‌کنند. مسنجر یاهو یا فیس‌بوک. برایشان فرقی ندارد کجا هستند. برایشان شارژهای تلفن همراه مهم است و مشتریان پر و پا قرص. جستجویی کوتاه در لابه‌لای شبکه‌های مجازی یا اتاق‌های مسنجر خیلی از آنها را نشان می‌دهد. بعضی‌هاشان واقعاً روسپی‌اند و بعضی‌هاشان هم به دنبال دزدی اینترنت.



ادامه مطلب ...

 

خداوند ان شاالله این شهید را با پیغمبر محشور کند. من حقیقتا نمی دانم چطور می شود انسان احساساتش را در یک چنین مواقعی بیان و تعبیر کند؟ چون در دل انسان یک جور احساس نیست. در حادثه ی شهادتی مثل شهادت این شهید عزیز چندین احساس با هم هست. یکی احساس غم و تاسف است از نداشتن کسی مثل سید مرتضی آوینی. اما چندین احساس دیگرهم با این همراه است که تفکیک آنها از همدیگر و باز شناسی هریک و بیان کردن آنها کار بسیار مشکلی است.



ادامه مطلب ...
دو شنبه 21 فروردين 1391برچسب:, :: 1:17 ::  نويسنده : افسران سایبری

حید خضاب:اخلاص، تقوا، شجاعت، صداقت، ولایتمداری محض و تخصص بسیار بالا در امور نظامی از خصایص شهید صیاد شیرازی بود و همین امر موجب می شد که ایشان در نظر ولی فقیه (چه حضرت امام رضوان الله علیه و چه حضرت آقا) جایگاه ممتازی داشته باشد.



ادامه مطلب ...

رهبر معظم انقلاب اسلامی گفتند: دل‌ها را به هم نرم کنید، برخوردها را نسبت به یکدیگر مهربانانه‌تر کنید. این رسانه‌هاى اینترنتى متأسفانه موجب شده است که افراد بى‌محابا علیه یکدیگر حرف بزنند و بد بگویند...
 



ادامه مطلب ...

 

نتایج پژوهش جدید یک شرکت امنیتی حاکی از آن است که بیش از نیمی از بازدیدکنندگان وب‌سایت‌ها انسان نیستند.
 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 16:20 ::  نويسنده : افسران سایبری

ادعای محافل اطلاعاتی صهیونیستی:

نشریات آلمانی و سپس محافل اطلاعاتی و امنیتی، از انجام آزمایش بمب هسته‌ای ایران در کشور دیگری خبر داده‌اند. آنها همچنین مدعی شده‌اند، غربی‌ها از مدت‌ها پیش، از این امر آگاه بوده‌اند، ولی درباره آن سکوت کرده‌اند؛ اما اوباما دیدگاه دیگری دارد.
 


ادامه مطلب ...

 وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت:کاندیداهای انتخاباتی به جای تخریب و حمله به دولت به دنبال اثبات و ارائه برنامه‌های خود باشند و از هرگونه اختلاف افکنی بپرهیزند

 

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 17:16 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

به گزارش افسران سایبری به نقل از اشراف" جوئل هاردینگ کارشناس جنگ اطلاعاتی گزارشی تحت عنوان «چگونه جنگی در فضای سایبری علیه ایران به راه بیندازیم؟» نگاشته است.نویسنده در این گزارش به چگونگی راه اندازی جنگ در فضای سایبری علیه ایران پرداخته و مدعی است که، ایران نیز شروع به استقرار نیروهای سایبری خود در گروه های کوچک در سرتاسر جهان کرده است.



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 26 بهمن 1390برچسب:, :: 17:13 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

پلیس فدرال آمریکا FBI می گوید برای افزایش کنترل و نظارت بر سایت هایی مانند فیس بوک، تویئتر و مای اسپیس برنامه های تازه ای در دست اجرا دارد.اف بی آی اعلام کرده یک برنامه تحت وب جدید را در دست طراحی دارد که با استفاده از آن نظارت و کنترل دائمی و آنی شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توئیتر و مای اسپیس تسهیل خواهد شد.



ادامه مطلب ...

 

کلاس آموزش درس آناتومی (کالبدشناسی) دانشجویان پزشکی، در دانشگاه امپریال لندن به یک تاچ اسکرین بزرگ تجهیز شده است. میز تشریح مجازی (Virtual dissection table) یک صفحه چند لمسی بوده و یک اسکن سه بعدی از کل بدن انسان را نمایش می دهد. این اسکن به حسب نیاز می تواند عضلات، عروق، استخوان ها و احشا را نشان دهد یا آنها را برای دیدن بافت های زیرین پنهان کند.


 



ادامه مطلب ...

 

از کنترل ذهن چه می دانیم؟ آیا همان شستشوی مغزی است؟ رسانه ها در میان چه نقشی را برعهده دارند. استاندارد سازی اندیشه بشری از سوی چه کسانی دنبال می شود؟ برای راز گشایی از این سوالات با گزارش های ویژه مشرق همراه شوید.....


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : افسران سایبری

رجانیوز: با پایان یافتن ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول شاهد رواج یک باور غلط در جامعه ایمانی هستیم که در شرایط کنونی از طریق پیامک یا ایمیل، منتشر می‌شود. این باور غلط که به صورت بشارت بهشت از قول پیامبر صلوات الله علیه و آله در راستای خوشنودی ایشان از پایان یافتن ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد، متأسفانه باعث شده اصل و شأن حدیث، مورد غفلت قرار گرفته و مفهوم آن وارونه جلوه داده شود.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:38 ::  نويسنده : افسران سایبری

به تازگي نخستين هتل هم جنس‌بازان در تل آويو كار خود را آغاز كرده و در شهرهاي ديگر رژيم صهيونيستي نيز اماكني تفريحي نظير كلوب‌هاي شبانه براي هم جنس‌گرايان ايجاد شده است.



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 6 بهمن 1390برچسب:, :: 11:33 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

تشکیلات فراماسونری معمولا در شرایطی که به تدریج پرده از رازهایش بر می افتد ، شروع به پوست اندازی و نو به نو شدن می نماید و خود طی برنامه هایی سیستماتیک شروع به افشاگری علیه سازمان قبلی که از حیض انتفاع افتاده و به اصطلاح دیگر سوخته به حساب می آید، می کند. این مسئله در طی دهه 1340 شمسی مقارن با دهه 60 میلادی نیز اتفاق افتاد.

 



ادامه مطلب ...

 

از سایبر کامند (Cyber Command) چه می دانیم؟ در دوران پس از جنگ سرد و در آغاز عصر جنگ‌های سایبری آرایش رزمی نیروهای آمریکا چگونه شکل گرفته است؟ آمریکا چگونه جنگجویان سایبری خود را پرورش می‌دهد؟ تهاجم سایبری به سایر ملت‌های دنیا چگونه آغاز شد؟


 



ادامه مطلب ...

 

عضو خبرگان رهبري، موفقيت در مسئوليت را مرهون رشد انسان دانست و افزود: رشد ما در دو جهت است؛ يکي اين‌که دين را بهتر بشناسيم و دوم اين‌که بيشتر به دستورات آن عمل کنيم


ادامه مطلب ...

 

اتحادیه ملی دانشجویان اسرائیل (NUIS) تبدیل به یک شریک قدرتمند و تمام وقت در تلاش های رژیم صهیونیسمی برای تبلیغات اینترنتی شده است این اتحادیه همچنین با آژانس های یهودی اسرائیلی نیز همکاری شدیدی دارد



ادامه مطلب ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 12:23 ::  نويسنده : افسران سایبری

رسولُ اللّه صلى‏ الله ‏عليه و ‏آله و سلّم :

لا سَهَرَ إلاّ في ثلاثٍ :مُتَهَجِّدٍ بالقرآنِ ، وفي طَلَبِ العِلمِ ، أو عَروسٍ تُهدى إلى زَوجِها .



ادامه مطلب ...
دو شنبه 26 دی 1390برچسب:, :: 12:19 ::  نويسنده : افسران سایبری

 

عنه عليه‏السلام :

مَن تَطَهَّرَ ثُمّ أوى إلى فِراشِهِ ، باتَ وفِراشُهُ كمَسجِدِهِ ، فإن ذَكرَ أ نّهُ على غَيرِ وُضوءٍ فلْيَتَيمَّمْ مِن دِثارِهِ كائنا ما كانَ ، فإن فَعَلَ ذلكَ لَم يَزَلْ في الصَّلاةِ وذِكرِ اللّه عز و جل .



ادامه مطلب ...

 

سر انجام استراتژی جدید نظامی آمریکا که بر کاهش نیروهای زمینی استوار است رونمایی شد، نکته مهم در این استراتژی تمرکز بر ایران و تنگه هرمز و چین و دریای چین جنوبی است ، جایی که تحلیل گران وقوع جنگ سوم جهانی را بسیار محتمل می دانند


ادامه مطلب ...

 

بر اساس تازه ترین گزارش امنیتی موسسه ترندمیکرو، سال 2012 سال خرابکاری های اینترنتی پیچیده تر و همین طور عرضه بدافزارهای مخرب تر خواهد بود.

 



ادامه مطلب ...

وزارت دفاع انگلستان به منظور آموزش بهتر سربازان خود نسل جدید فناوری‌هایی را به کار می‌گیرد که این فناوری‌ها در اصل بر پایه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کنند



ادامه مطلب ...

 

حکمتی جاسوس سازمان سیا،که توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده مشاور شرکت بازی سازی ضد اسلامی کوماوار بوده است.

 



ادامه مطلب ...

در پی سخنان معاون رئیس‌جمهور ایران درباره رزمایش اخیر در تنگه هرمز و امکان اقدام ایران مبنی بر جلوگیری از صادرات نفتی توسط این منطقه، رسانه‌های جهان با پوشش گسترده این خبر آن را در صدر اخبار خود منتشر کردند.



ادامه مطلب ...

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان افسران سایبری و آدرس afsarancyberi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 20
بازدید کل : 12951
تعداد مطالب : 62
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1